Czwartek, 23 lipca 2009

V śr.: 25.91 km/h
V max.: 36.70 km/h
Temp.: 28.0 oC

Z początku miał być nie za duży wypad do Kampinosu, a skończyło się na całkiem pokaźnym kółku na zachód od Błonia. Trasa: Błonie > Leszno > Kampinos > Niepokalanów > Szymanów > Błonie.
Odcinek między Lesznem a Kampinosem pokonałem zielonym szlakiem rowerowym wiodącym przez Puszczę. Ten odcinek w porównaniu do tego na wschód od Leszna jest znacznie lepszy. Prawie cały czas jedzie się przez las i prawie nie ma piaszczystych odcinków (kto jeździ po Kampinosie wie o czym mówię). Mogę się przyczepić do dwóch rzeczy. Owady! Nie można się zatrzymać, bo od razu obsiądzie cię chmara robactwa. Drugą rzeczą są zarośla. Po ostatnich deszczach tak wszystko zarosło, że miałem darmowe biczowanie po łydkach, rękach i głowie. Na szczęście śladów za dużo nie ma.
Reszta trasy to spokojna jazda asfaltem. Wiatru dziś w ogóle nie było i jechałoby się całkiem przyjemnie gdyby nie ta duchota. Mimo wszystko czekam na kolejny wypad :)